دانلود آهنگ مسعود صادقلو برگرد دوباره :: اینجا ارز دیجیتال است

اینجا ارز دیجیتال است

هر انچه درباره ارزدیجیتاله میخواهید اینجا هست

دانلود آهنگ مسعود صادقلو برگرد دوباره

  • ۱۱:۰۹

امروز آهنگ زیبا و لذتبخش برگرد دوباره با صدای مسعود صادقلو به همراه تکست و بهترین کیفیت پخش آنلاین دانلود رایگان با لینک مستقیم رو آماده کردیم امیدواریم لذت ببرید

شعر و ملودی : مسعود صادقلو | تنظیم قطعه ، میکس و مستر : سعید سام

19533997 479850092356397 5552727831315742720 n دانلود آهنگ مسعود صادقلو برگرد دوباره

 

متن آهنگ برگرد دوباره مسعود صادقلو

🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎵🎶🎵

چه شبایی… که زدم قدم، پیاده…●♪♫

چه تنها بودم هر شب، شاید بیادِش…●♪♫

به یادش میُفتم هر شب، غمگین و خسته…●♪♫

کاش بخوادش، قلبی که اینجا شکسته…●♪♫

من موندم و درد و غمام●♪♫

بدونِ تو سخته برام●♪♫

برگرد دوباره، برگـرد دوبــاره..●♪♫

شعر و ملودی : مسعود صادقلو

در نمیاد دیگه صِدام●♪♫

کاشکی باز اون روزا بیاد، این قلبِ خسته رو، باشی کنارش…●♪♫

من موندم و درد و غمام●♪♫

بدونِ تو سخته برام●♪♫

برگرد دوباره، برگـرد دوبــاره..●♪♫

در نمیاد دیگه صِدام●♪♫

کاشکی باز اون روزا بیاد، این قلبِ خسته رو، باشی کنارش…●♪♫

🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎵🎶🎵

من عشقو با تو، تجربه کردم●♪♫

هم نفسم تو بودی، دورت بگردم!●♪♫

حرف دلمو با تـــو، همیشه گفته بودم…●♪♫

اما همیشه تنهام، گفتی بر نمی گردم…●♪♫

من موندم و درد و غمام●♪♫

بدونِ تو سخته برام●♪♫

برگرد دوباره، برگـرد دوبـــاره..●♪♫

در نمیاد دیگه صِدام●♪♫

کاشکی باز اون روزا بیاد، این قلبِ خسته رو، باشی کنارش…●♪♫

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : سعید سام

من موندم و درد و غمـــام●♪♫

بدونِ تو سخته بـرام●♪♫

برگرد دوباره، برگــرد دوبـــــاره..●♪♫

در نمیاد دیگه صِـــدام●♪♫

کاشکی باز اون روزا بیـاد، این قلبِ خسته رو، باشی کنـــارش…●♪♫

🎵🎶🎵🎼🎼🎼🎵🎶🎵

مسعود صادقلو برگرد دوباره

دانلود آهنگ مسعود صادقلو برگرد دوباره

 

پخش آنلاین همین موزیک

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

  • ۸۱
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan